1. Tila-automaatioon tutustuminen
Lue edellä olevat kohdat lisätietoineen, jonka jälkeen sinulla on hyvä yleiskäsitys meidän tila-automaatiotarjonnastamme.
2. Tarjouspyynnön määrittely ja lähetys meille.
Täytä tarjouspyyntölomake, jossa määrittelet tarjouspyynnön laajuuden eli ilmoitat sen mihin tilan asioihin haluat vaikuttaa. Lomakkeessa kysytään myös muita asioita, jotka tarvitaan tarjouksen tekemiseen.
3. Alustavan tarjouksen laskenta ja lähetys tarjouspyynnön lähettäjälle.
Teemme saatujen tietojen perusteella alustavan tarjouksen ja lähetämme sen tarjouspyynnön lähettäjälle sähköposti tai käyttämällä Edico – ohjelmaa.
4. Neuvottelu tarjouksesta asiakkaan kanssa
Olemme yhteydessä tarjouksen lähetyksen jälkeen asiakkaaseen. Keskustelussa varmistetaan se, että tarjous ja sen sisältö on ymmärretty samalla tavalla sekä asiakkaan että meidän puoleltamme ja tehdään mahdolliset muutokset tarjoukseen. Joissakin tapauksissa saatetaan tarvita meidän asiantuntijamme käynti paikan päällä tilaa katsomassa tarjouksen teon varmistamiseksi.
5. Lopullinen tarjous
Lähetämme lopullisen tarjouksen neuvottelun ja mahdollisten muutosten tekemisen jälkeen.
6. Tilaus
Asiakas voi suorittaa tilauksen niin, että hän allekirjoittaa tarjouksen yhteydessä olevan tilausosion ja lähettää tilauksen meille ennen tarjouksen viimeistä voimassaolopäivää.
7. Tilausvahvistus
Me lähetämme asiakkaalle tilausvahvistuksen pian tilauksen jälkeen.
8. Tila-automaatiotoimitus alkaa.
Tarjouksen ja tilauksen mukainen toimitusprosessi alkaa tilausvahvistuksen jälkeen ja päättyy siihen, kun toimitus on valmis ja hyväksytty asiakkaan puolelta.
9. Laskutus
Meidän suorittamamme laskutus tapahtuu tarjouksessa ja tilauksessa määritellyn aikataulun mukaisesti ja sovitulla tavalla.
10. Laskujen maksu
Asiakas maksaa laskut viimeistään laskun eräpäivänä ja hyväksyy samalla toimituksen, joka liittyy laskuun.
11. Jälkiseuranta
Lähetämme toimituksen jälkeen n. vuoden päästä kyselyn, jossa pyrimme saamaan selville systeemin toimivuuteen liittyvä seikkoja. Tähän kyselyyn toivomme saavamme asiakkailta vastauksia ja mahdollisia parannusehdotuksia.